Учні Школи гуманітарної праці увійшли до ТОП 10 учасників Всеукраїнського конкурсу ІТ проектів серед молоді віком до 18 років iTalent

26 Янв 2019, Автор: Мария Димерец

iTalent — перший та найбільший в Україні конкурс ІТ проектів серед молоді віком до 18 років. Оцінюють та допомагають молоді із проектами експерти провідних ІТ компаній України, в ньому можуть брати участь ті, хто «на ти» з інформатикою.

Мета проекту — надати українським дітям, незалежно від місця проживання і соціального статусу, можливість отримання найкращих IT компетенцій та допомогти їм закласти фундамент для майбутньої професійної реалізації, що співпадає з метою діяльності авторської школи Артема Кияновського – «Школою гуманітарної праці»

Понад 4000 дітей зі всієї України вже прийняли участь у конкурсі і стали на шлях розкриття свого ІТ таланту. Учні Школи гуманітарної праці теж взяли участь у Всеукраїнському конкурсі iTalent, представивши 2 роботи в номінації “2D графіка” і 1 роботу в номінації «Розробка гри», тому, що у школі створені усі умови для опанування учнями інформатики та програмування.

Всього в номінації “2D графіка” було представлено 100 робіт. Наші творці ілюстрацій, Іванов Олег і Нікішин Віталій, учні 8-Б класу, на індивідуальних заняттях з учителем інформатики, Шаповал Наталією Валеріївною створили свого, унікального героя для Telegram і відмалювали для нього стікерпак з різними емоціями, який потім користувачі соціальних мереж зможуть використовувати в своїх повідомленнях.

Іванов Олег посів 8 місце з темою роботи “Новорічний песик” і увійшов до  ТОП – 10 учасників конкурсу номінації “2D графіка”. Робота учня:

Нікішин Віталій посів 11 місце, намалювавши новорічного єдинорога:

У номінації “Розробка гри” було представлено 15 робіт.

Учениця 6-Б класу Юрчак Юлія на гуртку web-дизайну з викладачем Тодоровою Наталією Ігорівною розробила на Construct 2 гру про підводний світ. Завдання гри – відповісти на всі питання і зловити всіх рибок в межах екрану. Дана робота посіла 5 місце і увійшла в ТОП 10 учасників конкурсу в номінації «Розробка гри».